Laatste volle dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Laatste volle dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Laatste volle dag

Door: chrisenlilian

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2011 | Indonesië, Ubud

Vrienden, vandaag nog een heerlijke wandeling gemaakt door de rijstvelden. Direct vanuit de winkelstraat een zijstraat in en je bent in een andere wereld. Ik heb er nog maar even wat fotos bijgedaan. Als we iets niet gezien hebben op vakantie heb ik altijd het idee, ach we moeten een reden hebben om nog eens terug te gaan. Nu overdrijven we dat wel een beetje volgens mij wel een beetje. Bij de fotos zitten 2 fotos van een man in kleermakerszit, voor degenen die het boek, eten bidden en beminnen hebben gelezen: die man is Ketut Liyer. Verder heb ik een mooie serie fotos van apen kunnen maken in het wild, dus we hebben ons ondaks alles toch prima vermaakt. Maar we komen hier nog wel eens terug. We laten we ons met een taksi nog naar een Balinese dansvoorstelling rijden, dus dat is dan een mooie afsluiting.
Veel groeten en tot heel binnenkort.

Chris en Lilian

  • 05 April 2011 - 08:25

    Sieja:

    Hoi lieve vrienden, nog steeds geen tijd gemaakt om jullie even een krabbel te sturen!! Wat hebben jullie veel moois en bijzonders gezien en prachtige foto's gemaakt!!!En wat geweldig om heerlijk te mogen "zaaien"!!!Maar wat een onverwachtte terugkeer!!We vinden het super jammer voor jullie en heel rot!!Lieve Lilian, het komt goed, en wat een redenen om terug te gaan!!Lieverds, we houden van jullie!!!

  • 05 April 2011 - 10:45

    Frans En Joke:

    fantastische dingen hebben jullie gezien en meegemaakt alleen jammer dat jullie op deze manier terug moeten komen, aan de andere kant byzonder te lezen hoe jullie er mee omgaan, een wijs besluit.
    hoe zit het nu mee ophalen op Schiphol, is dat geregeld of hebben jullie nog hulp nodig, laat even wat weten.

    goeie terugreis en zegen

    Frans en Joke

  • 05 April 2011 - 11:33

    Marja:

    hoi hoi,
    Wat een vervelend bericht zeg, maar gelukkig goed afgelopen daar in die drukke straten :(
    Ik wens jullie goede reis terug tot gauw dan maar weer.
    Marja (K)

  • 05 April 2011 - 12:17

    Caroline:

    Lieve schatten, wat jammer dat de reis van korte duur is maar ene wijs besluit lijkt me. Dan reizen wij gewoon binnenkort af naar de Forel. Tot gauw dus, Liefs van ons zessen

  • 05 April 2011 - 12:43

    Frans En Joke:

    als ik jullie moet ophalen dan moet het erg vroeg zijn omdat wij er achter kwamen al een afspraak te hebben in Nieuwegein waar we om ca. 11.00 uur worden verwacht.

    dus moeten we toch wel om ca. 10.00 uur uit H'sluis vertekken.

    groeten

    Frans en Joke

  • 05 April 2011 - 15:17

    Geerit En Sjanie:

    Wat lees ik nu?
    Gevallen Lilian, en al weer op de terugweg!
    Niet leuk!
    Maarre volgens mij al veel mooie dingen gezien, en soms gaan de dingen anders als verwacht.
    Veel liefs en beterschap Lilian,
    Geerit en Sjanie

  • 05 April 2011 - 20:34

    Renate:

    Heb ik eindelijk weer een werkende computer, verheug ik me erop jullie reisverslagen te kunnen lezen...lees ik van 'de val van Lil' ;-) Het nadeel is dat jullie je prachtige reis niet kunnen afmaken...het voordeel is DAT IK JULLIE WEER HEEL SNEL KAN KNUFFELEN!!! Zorg goed voor haar Chris, op de terugweg...en tot vrijdag??
    Dikke kus
    Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Thailand Bali combi

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

Zuid Africa

09 April 2011

Gelukkig veilig thuis

06 April 2011

Afsluiting

06 April 2011

Laatste volle dag

05 April 2011

Laatste volle dag

Actief sinds 17 Jan. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12645

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Afrika

26 Maart 2011 - 21 April 2011

Thailand Bali combi

Landen bezocht: