Rustdag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Rustdag

07 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Vandaag heerlijk aan het genieten van een rustdag. Wel de ronde door de lodge gelopen, dit is met stilstaan en genieten ongeveer een uur lopen. Wat een geweldig stuk natuur, veel soorten vlinders, tot hele grote toe, grote spinnen , kikkers, kevers, sprinkhanen zo groot dat als ze vliegen je denkt dat er een vogeltje voorbij vliegt, prachtige blauwe vogels zo groot als een vlaamse gaai. en dan opeens zien we op ca 30 meter een aantal giraffen ons aanstaren en aan het eind van de wandeling steeks een kudde impalas ons pad over, waoh. Dit is wel heel erg gaaf en dan moeten de excursies naar Kruger etc nog beginnen. Ook opvallend zijn de meters hoge termieten heuvels en de grote kaktussen. Ver van huis, maar dan ook een heel andere wereld. Dick, de lynx is niet echt knuffelbaar maar wel benaderbaar, aaibaar zeg maar.Verder zit er een foto bij van de grote vleermuizen welke aan het dak van de lodge hangen. En voor Sjanie heb ik een filmpje toegevoegd met geluid. De geur kan ik je niet leveren. Maar vandaag dus een heerlijke rustdag, luieren aan het zwembad na de wandeling, lkr lunchen, en verder vandaag niemand op de lodge, je hoort de stilte. Tot de volgende blog

• 07 Maart 2014 - 21:59

Harry:

Mooie foto's, leuk om dit te volgen.

Harry en Mirjam