Evening drive - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Evening drive - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Evening drive

13 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Savonds kregen we als goedmakertje voor de door de regen uitgevallen excursie een evening drive aangeboden in een prive reservaat, De meest natuurlijke safari die mogelijk is, een geweldige ervaring. Je rijdt over zandpaden, door kuilen midden door de bush en opeens staat er een neushoorn of een aantal giraffen naast je. Impala's en andere dieren zie je hoor je en je beleefd het gevoel van in de natuur zijn. Dan ook nog het geluk hebben met een geweldige groep te zijn, wat wil je nog meer. Na aangekomen te zijn op een vlakte met uitzicht over Kruger mochten we uit de auto om de benen te strekken, naast ons stonden de giraffen naar ons te kijken zoals wij naar hun. ook rende er opeens een groep struisvogels voor de auto, maar ook een mestkever over de weg zien rennen en een enorme mestbal voor zich is bijzonder om te zien. Toen het donker werd ging het zoeklicht aan en zagen we heel veel reebruine ogen ons aanstaren. De volgende excursie zal de swadni en blydeport stuwi dam zijn, weer een heel andere belevenis

• 15 Maart 2014 - 10:42

Sieja: