Laatste volle dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Laatste volle dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Door: chrisenlilian

06 April 2011 | Indonesië, Ubud

Vrienden, vandaag nog een heerlijke wandeling gemaakt door de rijstvelden. Direct vanuit de winkelstraat een zijstraat in en je bent in een andere wereld. Ik heb er nog maar even wat fotos bijgedaan. Als we iets niet gezien hebben op vakantie heb ik altijd het idee, ach we moeten een reden hebben om nog eens terug te gaan. Nu overdrijven we dat wel een beetje volgens mij wel een beetje. Bij de fotos zitten 2 fotos van een man in kleermakerszit, voor degenen die het boek, eten bidden en beminnen hebben gelezen: die man is Ketut Liyer. Verder heb ik een mooie serie fotos van apen kunnen maken in het wild, dus we hebben ons ondaks alles toch prima vermaakt. Maar we komen hier nog wel eens terug. We laten we ons met een taksi nog naar een Balinese dansvoorstelling rijden, dus dat is dan een mooie afsluiting.
Veel groeten en tot heel binnenkort.

Chris en Lilian