Kinderen van Petak - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Kinderen van Petak - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Kinderen van Petak

Door: chrisenlilian

03 April 2011 | Indonesië, Ubud

Vandaag zijn we met de auto van het gezin waar we overnachten met de eigenaar en zijn pleegzoon naar het weeshuis geweest. Het was een geweldige ontvangst. Na alle kleine handjes te hebben geschud, werd er voor ons een welkomsdans gedaan.We hadden schriften en potloden, punteslijpers etc meegenomen voor de kids en die werden met vele bedankjes in ontvangts genomen. daarna uitvoerig gesproken met de leiders. De kinderen werden bijna allemaal al gesponsord, maar er was groot gebrek aan eten of geld voor eten. Het sponsorgeld wordt voor de studies gebruikt. Een jongen had zelf een kokosnoot uit een boom geshaald en die op straat verkocht om zo geld voor eten te hebben. We hebben ze een donatie gegeven waar ze voor 2 maanden eten voor kunnen kopen. Ze schoot er van vol en wij ook. Wat zijn we dan gezegend dat we zoiets kunnen doen. Het was een zeer byzondere middag, waarna we door iedereen werden uitgezwaaid. Na thuiskomst zijn we in Ubud gaan eten. Via internet hadden we een adresje waar zondags een Balinees lopend buffet was. Hier heerlijk gegeten, soepje vooraf en nog vers fruit na, rijstwijntje erbij, er zijn slechtere dingen denkbaar. tot zover een prachtige dag.

Chris en Lilian

• 04 April 2011 - 14:50

Therese:

Echt geweldig dat je dit wees huis met een donatie 2 maanden in eten kunt voor zien. Wat wordt je dan met de neus op de feiten gedrukt he!!!!
    WAT ZIJN WIJ RIJK!!!!!!
    Groetjes Therese

• 04 April 2011 - 18:09

Joke:

Ha luitjes, heb je toch een stel kindertjes om je heen Lil.
    Maar mooi om te zien jullie daar zo, liefs Joke