Wijziging reisplan :( - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu Wijziging reisplan :( - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van chrisenlilian - WaarBenJij.nu

Wijziging reisplan :(

Door: chrisenlilian

05 April 2011 | Indonesië, Ubud

Hallo vrienden. We gaan ons reisplan iets aanpassen. Na het bezoek aan het weeshuis van Petak vinden we het wel mooi geweest. Kan wel zeggen het is heel mooi geweest. We gaan ipv door naar het noorden, naar het westen en dan gelijk een heel groot stuk, nl ca 11000 km. I.p.v. naar Lovina, naar Amsterdam. Hu? Ja klopt. Dan nu de reden, na het bezoek aan Petak, zijn we met de fiets nog even Ubud ingeweest om wat te eten en Ubud te zien. Bij het terugfietsen ging het niet helemaal goed, ofwel het ging goed fout. Een kleine oneffenheid in de weg, ook wel een gat va 20cm diep genoemd, was iets te veel op de toch al wat te kleine fiets van Lilian met een losschietend zadel. Opeens lag ze over de kop geslagen op straat onder de fiets. Nu had het vele vele malen slechter kunnen aflopen, maar goed is dit ook niet. Handpalmen zeer, knie zwaargekneusd en onderarm in elleboog gebroken. Dus dat is niet helemaal zoals het hoort. Gelukkig haar gezicht nog heel, beetje blauw en handen zeer maar niet open.Zondagavond zag het er nog redelijk uit maar maandagmorgen met Taksi naar Kuta naar het international Medical centre. Nu zit de arm in een gipsbrace, en we hebben erg getwijfeld wat nu te doen. Maar de belissing is geworden, we gaan terug naar huis. Dus vandaar deze mail. geen paniek, we kunnen gewoon nog lachen en er zijn ergere dingen in de wereld. We hebben in korte tijd heel veel beleefd en gezien. Dus vandaag nog en dan morgenmiddag de taxi naar Denpasar en dan via KL donderdagmorgen weer in Nederland. Veel groeten uit een Prachtig Bali.

Chris en Lilian

• 05 April 2011 - 06:30

Joke En Louw:

Lieve schatten , wat vind ik dit nu sneu voor jullie. Maar gezien de omstandigheden misschien de beste beslissing.
    We bidden voor jullie, hou je goed, God zorgt ook hier in voor jullie.
    Alles is mogelijk voor wie geloofd, hoofd omhoog,,verwacht het van boven, heel veel lieve en dikke knuffels van ons, als je thuis bent krijg je een echte, xxx

• 05 April 2011 - 10:02

Therese:

Lieve mensen

Wat ontzettend jammer, jullie hadden je zoo op deze reis verheugd. Zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje, hoop dat de pijn meevalt nu je in het gips zit.
    Wens jullie een goede terug vlucht en zie je donderdag thuis.
    sterkte Karel en Therese

• 06 April 2011 - 17:39

Bas Madern:

hoi Chris en Lilian ,

wat vervelend voor jullie dat de reis abrupt wordt afgebroken, maar gelukkig dat jullie nog kunnen lachen.
    Het had dus nog erger gekund, maar neemt niet weg dat het een teleurstelling is.
    Ik hoop en wens jullie een goede terugreis toe !!!

Shalom